Terug

DE REIS VAN SWISS ARABIAN PARFUM

DE REIS VAN SWISS ARABIAN PARFUM

Hoe Swiss Arabian Parfum de wereld veroverd.

 

De reis van het SWISS ARABIAN merk, vanaf het begin tot een multinationale parfumgigant, is lang en inspirerend. Het merk was het geesteskind van de heer Hussein Adam Ali, die meer dan 45 jaar geleden vanuit Jemen in de VAE arriveerde.

Hij kwam met een droom om een ​​erfenis in de parfumerie te vestigen in de nieuw opgerichte federatie. Om zijn dromen te realiseren, omarmde hij de idealen van hard werken en toewijding en begon hij vanaf de grond op te bouwen.

In een interview dat hij aan de Khaleej Times gaf, vertelt hij zelfs hoe hij op zijn eerste dag in het land urenlang in de hete zon wandelde om taxikosten te besparen. Van daaruit, tot voorzitter van een bedrijf met meer dan duizend werknemers, en aanwezigheid in het Midden-Oosten, Afrika en Noord-Amerika, is het een verhaal van opmerkelijke prestaties die zijn gerealiseerd door buitengewoon doorzettingsvermogen.

Bron: Khaleej Times

Geuren in het land van dromen Swiss Arabian, het eerste parfumproductiebedrijf dat in de VAE werd opgericht, was een samenwerking met de Zwitserse parfumgigant Givaudan Roure.

Het merk was in staat om zijn klanten met succes kennis te laten maken met de kwaliteit van parfums die ontbrak op de markt in het Midden-Oosten. De evolutie van het merk was synoniem met die van de federatie. Net zoals het land dat van een bescheiden begin uitgroeide tot een symbool van het beste dat het leven te bieden heeft, zou Zwitsers Arabisch de komende decennia ook met grote sprongen groeien, om te worden geadopteerd en gekoesterd door miljoenen in de hele regio. 35 miljoen parfums. 80 landen.

De buitengewone hoogten die het merk heeft bereikt, zien we terug in de feiten en cijfers. Tegenwoordig heeft Swiss Arabian vijf ultramoderne productiefaciliteiten verspreid over een totale oppervlakte van 165.000 vierkante meter, om jaarlijks meer dan 35 miljoen parfums te produceren die worden geëxporteerd naar meer dan 80 landen over de hele wereld.

Mashkoor, het exclusieve Zwitsers-Arabische loyaliteitsprogramma zonder kaart dat aanbiedingen en retouren biedt aan geregistreerde klanten, heeft een groeiend ledenbestand van meer dan 150.000.

 

STAP IN DE TOEKOMST:

 

Zelfs met het opmerkelijke succes dat het heeft behaald, is het merk niet iemand die op zijn lauweren gaat rusten. SWISS ARABIAN is zelfs vandaag de dag nog steeds dynamisch. Het is voortdurend in ontwikkeling en vindt zichzelf opnieuw uit en biedt de beste kwaliteit van producten en diensten aan zijn klanten. Swiss Arabian heeft onlangs zijn merkidentiteit vernieuwd om een ​​strakker, moderner en klantvriendelijker imago aan te nemen. Dit omvatte een herontwerp van het logo en de showroom-indeling, naast een veel levendiger online aanwezigheid.

De nieuwe Swiss Arabian-website biedt klanten eenvoudig online toegang tot hun favoriete Swiss Arabian-parfums op een nieuwe, robuuste, moderne en gebruiksvriendelijke interface.

Dit is een bedrijf dat de toekomst instapt, met één voet stevig geplant in een lang en gekoesterd verleden.

Laat een reactie achter

*Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd

* Verplichte velden

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Swiss Arabian 9.8 / 10 - 558 Reviews @ Webwinkel Keur